گھر > خبریں > مواد
پیشاب تجزیہ ٹیسٹ کا طریقہ
- Sep 04, 2018 -

1، پیشاب پی ایچ چیک

نتائج دو معنی ہیں: 1 جسم میں ایسڈ بیس کی چابیاں ظاہر کرتا ہے؛ 2 کیونکہ پیشاب کی مخصوص کثافت کی پیمائش کے اصول جھلی پر حتمی پی ایچ ریگنٹ کے رنگ کی تبدیلی پر مبنی ہے، لہذا پی ایچ کی تبدیلیوں کا تجزیہ اور دیگر جھلیوں میں پیشاب پی ایچ کی تبدیلی کی نگرانی مداخلت کی رد عمل کا مداخلت اثر.


2، پیشاب مخصوص معائنہ

معدنی مخصوص کثافت کی پیمائش معطلی کے طریقہ کار اور refractometer کے طریقہ کار کی طرف سے کیا گیا ہے. 10 پیشاب کے تجزیہ کاروں کی آمد کے ساتھ پیشاب میں توازن کی تزئین کا بنیادی عزم، پیشاب کی مخصوص کثافت کے تعین کے لئے ٹیسٹ پٹی کا طریقہ کار بڑے پیمانے پر استعمال کیا جاتا ہے، اور جھلی کے بلاک میں بنیادی طور پر کثیر المیعاد ہوتا ہے. الیکٹروائٹ (مییتیلین میٹھیریٹرییٹ)، ایسڈ بیس اشارے اور بفر، جو ایسڈ ٹائل اشارے کے طریقہ کار پر مبنی ہے، اس اصول پر مبنی ہے کہ پال پولیوٹررولیٹ اور پیشاب آئن حراستی کے ذریعہ تبدیل ہوتا ہے. جراثیمی پٹی میں پولیولیرولیٹ ایک امیسی گروپ ہے جس میں پیشاب کے نمونے میں بڑے حراستی سے الگ ہوجاتی ہے. زیادہ آئنوں، زیادہ امیڈ گروپ نے آئنوں کو روک دیا ہے، اور جھلی میں پی ایچ او کو تبدیل کر دیا گیا ہے. بلاک میں ایسڈ بیس بیس اشارے کا رنگ تبدیل اور پیشاب کے مخصوص کثافت میں تبدیل کیا جاتا ہے.


3، پیشاب پروٹین امتحان

پیشاب کے تجزیہ کار پیشاب پروٹین کی پیمائش اشارے پروٹین کی غلطی کے اصول پر مبنی ہے. جھلی کے بلاک میں بنیادی طور پر ایسڈ بیس اشارے ججوب برومفینول نیلے، سیٹرک ایسڈ بفر سسٹم اور ٹیبل کے فعال ایجنٹ شامل ہے. پی ایچ 3.2 میں، برومفینول کی طرف سے پیدا کردہ آئنوں کو ایک cationic پروٹین (البمین) کے ساتھ مل کر جب رنگ تبدیل ہوتا ہے. پیشاب پروٹین کے تعین کے لئے خشک کیمیائی طریقہ کار سادہ اور تیز رفتار ہے، لیکن یہ اس بات کا ذکر ہونا چاہئے کہ: کوئلہین اور سلفیڈین جیسے منشیات کی وجہ سے 1 کن مریضوں کو مضبوط خشک کیمیکل طریقوں سے خشک کرنے والی کیمیکل طریقوں اور سلفوسالائیلسن ایسڈ میں مبتلا ہوجاتا ہے. غلط نتیجہ منفی نتائج میں. آپ مریض کے پی ایچ اے کو 5-7 '' اور پھر تجربے '' کے لئے کمزور تیزی ایسڈ استعمال کرسکتے ہیں تاکہ یہ الگ الگ ہو سکے کہ کیا یہ مضبوط الکالین پیشاب کی وجہ سے غلط ہے. 2 تحقیق سے ثابت ہوتا ہے کہ درجنوں ادویات پیشاب پروٹین کی جانچ پڑتال کرسکتے ہیں. ایک غلط مثبت تھا '' ایک عالم نے پکنکین کی بڑی مقدار سے پہلے اور بعد میں ایک عالم نے پیشاب پروٹین کا تجربہ کیا ہے. نتائج سے پتہ چلتا ہے کہ: ادویات کی 2.5 ملین یونٹس، 2 گھنٹے، 3.2 ملین یونٹس، 3 گھنٹے، 4.8 ملین یونٹس، 5 گھنٹے. سلفوسالائیللیس ایسڈ کے طریقہ کار کے لئے ایک غلط مثبت اور خشک کیمیائی طریقہ کے لئے غلط منفی. پیمائش کے 3 مختلف طریقوں مریضوں کے پیشاب میں مختلف اقسام کے پروٹین کا پتہ لگانے کے لئے حساس ہیں. بیوروٹ مقدار میں البمین اور گلوبلین کو حساس کیا جا سکتا ہے، جبکہ گلوبلین کی خشک کیمیائی پیمائش کی حساسیت البمین کا صرف 1 / صرف ہے. 100-1 / 50. لہذا، خاص طور پر بیماری کی ترقی کے معاملے میں، گردوں کی بیماری کے مریضوں میں، سلفوسالائیلسن ایسڈ کا طریقہ (یا گرم acetic ایسڈ طریقہ) کوالیفائٹ اور بائیوورٹ طریقہ کار کا استعمال کرتے ہوئے مقدار کی جانچ میں ساکن پروٹین مواد کو منظم کرنے کے لئے ضروری ہے. 4 سارے دیگر حدود (مثلا تولیدی نظام سستے) پر مشتمل ہے یا زیادہ سیلولر اجزاء پر مشتمل ہوتا ہے، جھوٹے مثبت ہوسکتا ہے. خشک کیمسٹری کی طرف سے پیشاب پروٹین کا پتہ لگانے کے لئے ایک حوالہ کا طریقہ کے طور پر سلفو - پیپینڈنولن طریقہ کی سفارش کی جاتی ہے.


4، پیشاب گلوکوز کا تعین

پیشاب کے گلوکوز کے تعین کے لئے پیشاب کی جانچ کا طریقہ enzymatic طریقہ ہے. جھلی کے بلاک میں گلوکوز آکسائڈس، پیرو آکسائڈس اور کروموجن شامل ہے. مختلف مینوفیکچررز کی طرف سے استعمال ہونے والے دو اہم قسم کے رنگ ذرائع ہیں: 1 کروماسیم آڈیڈائڈ کو کرومین کے طور پر استعمال کرتے ہوئے، اور مثبت رد عمل سرخ ہے؛ 2 کرومیوجن کے طور پر اے میتیلبینزائڈین کا استعمال کرتے ہوئے، اور مثبت ردعمل نیلے رنگ ہے. ماپا رقم یہ ہے کہ گلوکوز آکسیڈیس گلوکوز گلوکوزونی ایسڈ اور ہائڈروجن پیرو آکسائیڈ کو آکسائڈ کرتی ہے، جو اس کے بعد پیرو آکسائیڈ کی طرف سے کیٹزیجیز ہے، جو کرومنز کو رنگ بناتا ہے اور اس طرح عام طور پر اس طرح سے استعمال ہوتا ہے. استعمال میں پیشاب کی جانچ کی پٹی کا طریقہ استعمال کیا جاسکتا ہے: 1 پیشاب ٹیسٹ کی پٹی کے طریقہ کار کی خصوصیت اور بان کی کوالٹی طریقہ مختلف ہے، سابق مضبوط وضاحت ہے، اور گلوکوز کے ساتھ گلوکوز کا رد عمل؛ جبکہ بعد میں پیشاب کے ساتھ منسلک ہوتا ہے اور تمام کم کرنے والے چینی اور تمام کم کرنے والی خصوصیات ہیں. مادہ تمام ردعمل، لہذا نمونہ ٹیسٹ کے طریقہ کار میں منفی نمونہ ہیں بان کی راہ میں مثبت نتائج ہو سکتے ہیں؛ 2 خشک کیمیائی طریقہ کار کی حساسیت اور بان کی طریقہ مختلف ہے، خشک کیمیائی طریقہ کار کی حساسیت زیادہ ہے، اور گلوکوز کے مواد 1.67-2.78 ملی میٹر ہے. ایک کمزور مثبت / L میں واقع ہوسکتا ہے. بان کا طریقہ 8.33 ایم ایم / ایل ہے، جو کمزور مثبت ہے. 3 مداخلت کرنے والی مادہ دو طریقوں پر مختلف اثرات رکھتے ہیں: پیشاب میں آکسیجن اور بان کی طریقہ کے لئے ایک مضبوط تعلق کے ساتھ کم کرنے والی مادہ شامل ہوتی ہے. عمل میں تانبے کی آئنوں کی کارروائی ایک غلط مثبت بناتی ہے، لیکن یہ ایک غلط منفی بنانے کے لئے خشک کیمیائی ٹیسٹ کی پٹی کی طرف سے تیار H2O2 کی رنگت کو کم کر سکتا ہے. خاتمے کا خاتمہ یہ ہے کہ پہلے وٹامن سی کو تباہ کرنے کے چند منٹ کے لئے پیشاب کو ابلاغ کریں اور اس کے استعمال کو آگے بڑھاؤ. اس مداخلت کو حکمران کرنے کے لئے اب ایک وٹامن سی آکسیڈیس مشتمل ٹیسٹ کی پٹی دستیاب ہے. مائنس گلوکوز کے تعین کے لئے 4 خشک کیمیائی طریقہ صرف ایک عام نیم مقدار کی جانچ پڑتال ہے، اور اس کی ڈیزائن کی حراست کی سطح روایتی بان کی ہے. دونوں ایک دوسرے کے ساتھ متوازن ہیں؛ لہذا، ذیابیطس کے متحرک مشاہدے کے لئے، خشک کیمسٹری میں مثبت نتائج ظاہر ہوتے ہیں. ترجیحی طور پر، گیلے کیمیائی مقدار میں پیشاب گلوکوز کی صحیح رینج قائم کرنے یا پیشاب کے گلوکوز کی مقدار کے لئے درخت پیشاب نمونے جمع کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے.


5، پیشاب کٹون جسم کی امتحان

پیشاب کٹون جسم کا پتہ لگانے کے لئے جھلی میں بنیادی طور پر سوڈیم نائٹروفروسیسیسیڈائڈ یا پیشاب میں acetoacetic ایسڈ یا acetone کے ساتھ رد عمل ہے. اس کے ساتھ 50 سے 100 میگاواٹ / ایل اور 400-700 میگاواٹ / ایکٹ کے لئے ایکٹیٹیٹیٹیٹ کی حساسیت ہے، اور β-hydroxybutyric ایسڈ کے ساتھ رد عمل نہیں ہوتا. استعمال میں نوٹ: 1 کیونکہ کیٹون جسم میں اکیٹون اور ایکٹیٹیٹیٹ دونوں مستحکم ہیں، acylacetic ایسڈ acetone بنانے کے لئے گرمی کے لئے زیادہ حساس ہے؛ بائنیریا سے آلودگی کے بعد پیشاب ہونے کے بعد، کیٹون جسم کو غائب ہو جاتا ہے، لہذا پیشاب تازہ ہونا چاہیے اور فوری طور پر معائنہ کیلئے بھیجا جائے. جھوٹے منفی نتائج سے بچنے کے لئے یا کیٹون جسموں کی آٹومیشن یا خرابی کی وجہ سے کم نتائج؛ خشک طریقہ اور کٹون جسم پاؤڈر کے طریقہ کار کے درمیان 2 سنویدنشیلتا: acetoacetic ایسڈ اور acetone کیٹون جسم پاؤڈر کے طریقہ کار سنویدنشیلتا 80mg / L اور 100mg / L ہیں. یہ ٹیسٹ کی پٹی کے طریقہ کار کے طور پر حساس نہیں ہے، لہذا دو طریقوں کے درمیان فرق اسی راستے سے نمٹنے کے نتائج کا نتیجہ ہو سکتا ہے. تحلیل کے نتائج پر خصوصی توجہ دینا چاہئے؛ 3 مختلف وجوہات کی وجہ سے کیٹسس، کیٹون جسم کی ساخت مختلف ہے، یہاں تک کہ اگر مریض مختلف بیماری کا کورس ہو تو اختلافات ہوسکتے ہیں. مثال کے طور پر، ذیابیطس کیٹیوائڈوسس کے ابتدائی نام میں، اہم کیٹون جزو، β-ہائڈروکاسبٹیرک ایسڈ، تھوڑا یا کوئی ایکٹیٹیکیٹ ایسڈ ہے، اور اس وقت ماپنے کے نتیجے میں کل کیٹون جسم کا کم از کم اثر ہوتا ہے. ذیابیطس کیٹیوڈاساسس کے علامات کے خاتمے کے بعد، β-hydroxybutyrate acetoacetate میں تبدیل کیا جاتا ہے، جس میں باری میں acetoacetate مواد ابتدائی تیز مرحلے کے مقابلے میں زیادہ کرتا ہے، جو شرط کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لئے آسان ہے. لہذا، انسپکٹر کو بیماری کی ترقی پر توجہ دینا اور تجربہ کار نتائج کو کلینک کے ساتھ مل کر ضروری ہے.


6، urinary bilirubin، urinary بلیو امتحان

پیشاب بلیربین کا اصول ایک مضبوط امیڈ وسطی میں bilirubin کے ساتھ مل کر کیا جاتا ہے، اور 2،4 ڈائیوریورینیلین ڈیزاونیم نمک کے ساتھ مل کر رد عمل جامنی سرخ ہے؛ urobilinogen کی پیمائش کے اصول ایک نظر ثانی شدہ ایرلچ طریقہ ہے. دو طریقوں کی توجہ کے اہم نکات یہ ہیں: 1 بیلائبین کو سورج کی روشنی کے تحت بلیوورین بننے سے روکنے کے لئے تازہ ہونا ضروری ہے؛ urine بللی urobilin کے لئے آکسائڈائزڈ ہے. 2 جب پیشاب میں وٹامن سی اور نیتائٹائٹ کی زیادہ توجہ ہوتی ہے تو، ازو ردعمل کی روک تھام کو بلائنبین کو غلط منفی بنا دیتا ہے. جب مریض کو کلورپرمیز علاج کی زیادہ مقدار یا پیشاب میں فینیلازازپیرڈینڈ ہائڈروکلورائڈ کی طاباب حاصل ہوتی ہے تو یہ غلط ہوسکتا ہے. 3 پیشاب میں کچھ جسمانی مادہ، مثلا porphobilinogen، اسپتم، bilirubin، وغیرہ، مثلا مثالی ادویات کے امتحان کے نتیجے میں مثبت ہو سکتا ہے، اور کچھ منشیات رنگ مداخلت کے تجربات بھی پیدا کرسکتے ہیں. 4 معمول کی پیشاب کی بلندی کھپت ہر روز، رات، صبح اور صبح کے ساتھ بہت ہلکے ہیں، اور دوپہر میں تیزی سے بڑھتی ہوئی ہے، 2-4 بجے سب سے زیادہ چوٹی تک پہنچنے؛ جبکہ پیشاب کی خلیج کی منظوری کی شرح پیشاب PH، PH5.0 سے متعلق ہے، کلیئرنس کی شرح 2 ملی میٹر / منٹ ہے. جب یہ Ph8.0 ہے، تو یہ 25 ملی میٹر / منٹ تک بڑھ گئی ہے. لہذا، کچھ علماء مریض مریضوں کو سوڈیم بائروبیٹیٹ لینے کے لۓ وکالت اور سست پیشاب جمع کرنے کے لئے دوپہر میں 2-4 بجے (2 گھنٹے خارج ہونے والے مادہ) کو پتہ لگانے کی شرح بڑھانے کے لئے پیمائش کی جاتی ہے.


7، پیشاب نائٹائٹ چیک

جھلی کے بلاک میں بنیادی طور پر پی امینفینیل آسنسیٹ اور 1،2،3،4-تیترایڈرواکسی-پی-کوئنولن 3-اول شامل ہوتا ہے. زیادہ سے زیادہ پیشابوں کے پٹھوں میں انفیکشنز Escherichia کولی کی وجہ سے ہیں. عام پیشاب میں خوراک یا پروٹین کی میٹابولزم سے حاصل ہونے والے نائٹریٹز شامل ہیں. جب یریچریچیا کولی انفیکشن پیشاب میں ہوتی ہے تو، نائٹریٹ نائٹس ایسڈ میں کم ہوتے ہیں. نمک، جس میں امونیا بیسال بینزین آرشیف کو ڈیزونیمیم نمک میں دانا ڈایا جا سکتا ہے، اور بعد میں 1،2،3،4-تیترایڈرواکسی-پی-کوئنولین 3 کوڑے کے ساتھ مل کر یکجا کیا جاتا ہے تاکہ اس فلم کو سرخ رنگ پیدا ہو. تشخیص کرنے کے لئے کہ مریض Escherichia کولی سے متاثر ہوتا ہے، پتہ لگانے حساسیت 0.03-0.06g / L ہے. پیشاب میں نیتائٹائٹ کا پتہ لگانے کی شرح سے متاثر ہوتا ہے کہ آیا متاثرہ بیکٹیریا نائٹریٹ کمکاسٹ پر مشتمل ہے، چاہے کھانے میں منتخب نائٹریٹ شامل ہو یا پیشاب نمونہ 4 گھنٹے سے زائد گھنٹے کے لئے مثالی طور پر رہتا ہے، جس میں مندرجہ بالا تین شرائط پوری ہوتی ہے. ٹیسٹ کا پتہ لگانے کی شرح 80٪ تھی، اور اس کے برعکس. لہذا، اس امتحان کے منفی ٹیسٹ بایکٹیریل پیشاب کے امکان کو مسترد نہیں کرسکتے. مثبت نیتائٹائٹ ٹیسٹ مکمل طور پر پیشاب کے نظام کے انفیکشن کی تصدیق نہیں کر سکتا. نمونہ بہت طویل ہے یا آلودگی غلط مثبت ہو سکتا ہے. یہ پیشاب کے تجزیہ کے نتائج کے ساتھ مل کر ہونا چاہئے. صحیح فیصلہ


8، پیشاب سفید خون کی امتحان

پیشاب میں سفید خون کے خلیات کا پتہ لگانے کے لئے پیشاب ٹیسٹ کا اصول مخصوص تخمینہ پر مشتمل سیٹیپلاسمک سیٹوپلاسم پر مبنی ہوتا ہے، جس میں جھلی بلاک میں انفلوینول ایسٹر پر عمل کیا جا سکتا ہے اور جامنیہ نمک کے ساتھ ایک جامنی کنڈینیٹ بنانے کے لئے رد عمل کرتا ہے. گہرائی neutrophils کی تعداد کے لئے متناسب ہے. آپریشن پر توجہ دینا چاہئے: 1 پیشاب نمونوں کو تازہ ہونا ضروری ہے، پیشاب کے بعد فوری طور پر ماپا جائے، لہذا مصنوعی خامیوں کے مصنوعی کیمیائی اور مائکروسافک امتحان کے نتیجے میں، سفید خون کے خلیات کو توڑنے کے لئے نہیں؛ 2 یہ طریقہ یہ ہے کہ نیونروکائیل کے خلیات، لففیکی ردعمل کے ساتھ نہ صرف پیمائش کرسکتے ہیں، جب ایک رینٹل ٹرانسپلانٹ مریض میں ردعمل کی رد عمل ہوتی ہے، لیمفیکٹی کی بنیاد پر یا مونونولاٹیکل خلیات کے دیگر عوامل کی وجہ سے پیشاب میں پیشاب منفی نتائج پیدا کرے گا؛ 3 پیشاب formaldehyde کے ساتھ آلودگی یا بلیربین کی اعلی توجہ یا بعض منشیات کے استعمال پر مشتمل ہے، کرغستان جھوٹے مثبت پیدا کرتا ہے؛ پیشاب پروٹین> 5g / L یا پیشاب کے ساتھ سیفالوسپورن اور دیگر سرخ معاملات کی بڑی خوراک، نتائج کم یا غلط نتائج ہو سکتے ہیں. کیونکہ پیشاب کے تجزیہ کے سفید خون کے سیل کا پتہ لگانے مائکروسکوپی گنتی کے تجربے کے اصول سے بالکل مختلف ہے، اس کی رپورٹنگ کا طریقہ بھی دو مختلف نظریات ہے. دونوں کے درمیان اسی تعلق کو تلاش کرنا مشکل ہے. اب تک کوئی براہ راست تبادلوں کا طریقہ نہیں ہے، لہذا آلہ سفید خون کی سیل کا طریقہ ہے، امتحان صرف ایک اسکریننگ ٹیسٹ ہے اور اسے مائکروسکوپی امتحان کی طرف سے تبدیل نہیں کیا جاسکتا ہے.


9، پیشاب ہیمگلوبین، پیشاب سرخ خون کے امتحان

جھلی کے بلاک میں بنیادی طور پر ہائڈروجن پیرو آکسائڈ، سولنن یا ہائڈروجن پیرو آکسائڈ، اور کروموجن (جیسے اے بین بینڈین) شامل ہیں. اصول یہ ہے کہ پیشاب یا ریڈ خون کے خلیوں میں ہیموگلوب نے تباہی کے ذریعہ جاری ہونے والی تباہی کی طرح سرگرمی کی ہے، جو ہائڈروجن پیرو آکسائڈ یا ہائڈروجن پیرو آکسائڈ کو خارج کر سکتا ہے، جو متعلقہ کرومیوجن کو آکسائڈ کر سکتا ہے. (جیسا کہ اے بین بینڈین) یہ رنگ بنانے کے لئے. اندرونی ٹیسٹ کی پٹی کا طریقہ کار توجہ دینا چاہئے جب انٹرا ریڈیو ریڈ آپریشن کی جانچ پڑتال کی جائے: 1 سبب مختلف مینوفیکچررز یا مختلف قسم کے ریجینٹ کی مختلف سنویدنشیلتا ہے، بیچوں کے درمیان فرق پر توجہ دینا ضروری ہے؛ 2 خشک کیمیکل کا طریقہ برقرار سرخ خون کے خلیوں کے ساتھ مل سکتا ہے. مفت ہیمگلوبین کا جواب، کلینک تشخیص، جامع تجزیہ پر رپورٹ. کیونکہ نیفروپتی کے مریضوں کے آخری پیشاب میں لال خون کے خلیات کو مختلف عوامل سے الگ کیا جاسکتا ہے تاکہ ہیمگلوببن سے بچنے کے لۓ، آلہ کے طریقہ کار اور پانی کے طریقہ کار کے درمیان فرق کی وجہ سے ہوسکتا ہے؛ 3 پیشاب میں موجود تھروفیلک اینجائم، میوگلوبن یا بیکٹریورا جھوٹے مثبت بن سکتا ہے. ؛ 4 بڑی مقدار وٹامن سی ٹیسٹ کے نتائج کے ساتھ مداخلت کر سکتے ہیں، تاکہ کچھ ٹیسٹ سٹرپس غلط جھوٹ پیدا کرے، محتاط رہیں